FÖDELSEDAGSBARN: EMILIA

idag blir emilia 18 och vi får inte ens se varandra för hon är i frankrike och har varit där i typ 4 månader nu. i vilket fall som helst önskar jag henne en rolig och spännande födelsedag för att hon alltid är den som får saker och ting att fungera och alltid ser till så att grejer blir av. hon bidrar med energi, effektivitet och produktivitet. hon får människor att göra rätt för sig. hon kan vara hur utflippad och galen som helst och hest skrika med umbala blandat med proviva blåbär i blodet och sjunga till Snoop Dogg – Young, Wild & Free och hon kan vara organiserad, flitig och duktigt arbetssam. emilia tog mig från punken in i popen och bad cash quartet, broder daniel, almedal, hästpojken och ram di dam har verkligen varit vårat soundtrack. jag saknar henne och vill att vi ska äta frukost på caféer igen, att hon ska berätta om galna saker som rör hennes privatliv, att vi ska baka en kaka och drömma om hur vår lägenhet ska se ut när vi bor i paris, att vi ska bli rika på att panta flaskor och burkar från nudie, att vi ska träna och planera saker tillsammans. precis innan emilia åkte promenerade vi på v. kyrkogården och kom överens om att vi måste ha en välkomstfest för henne när hon kommer hem igen. jag ser fram emot det, och att se henne lika galen på emmaboda 2013 igen, som året innan. GRATTIS MIN FINA HOPPAS DU ÄR MED DIN FRANSKA POJKVÄN puss

»hälsningar«
från Emilia

Jag gråter lite, finaste

2013-02-24 @ 10:48:28
url: http://delacarte.blogg.se/

skicka en hälsning!

alias:
√/-

mail: (publiceras ej)

hemsida:

min tanke:

Trackback

RSS 2.0