.106

hej ni få som då och då kikar in på den här bloggen. jag vet inte ens om det existerar några men det är nog bara bra med tanke på hur sällan jag uppdaterar. jag har idétorka och grov brist på motivation, men så är det ju i olika etapper av livet, och därmed drabbas ju även diverse uttrycksmedel på internet. det hela grundar väl sig i att jag är missnöjd med mitt objektiv och missnöjd med allt det jag redigerar om jag nu överhuvudtaget får för mig att göra det med tanke på hur lite jag sitter vid datorn jämfört med tidigare. jag ska lägga bud på en auktion med utgången film nu i veckan och börja fota lite mer analogt igen. hoppas det leder någon vart! kram till er och låt nu våren ta oss med stormsteg snarast.

»hälsningar«
från alice

När jag skulle framkalla min utgångna film gick det inte på japan foto! Deras maskiner klarade inte det, det var fel format eller något, så jag fick bara negativen... Tror man måste göra det i ett manuellt labb typ! fråga först tipstips

Svar: är ganska säker på att de kan sånt där jag framkallar! men tack för tipset :*
Sofia Persson

2013-02-16 @ 20:36:20
från saga

när du orkar visa det du gör är det iallafall en väldans festlig blogg med fina redigeringar för du är en festlig fin kreativ männiksa puss

Svar: åh puss saga
Sofia Persson

2013-02-26 @ 14:26:23

skicka en hälsning!

alias:
√/-

mail: (publiceras ej)

hemsida:

min tanke:

Trackback

RSS 2.0