4

Berätta om en person du beundrar.
Den personen är min mormor. Hon är stark, tillgiven, kärleksfull och omtänksam. Hon sätter alltid andra i första rummet. Hon vågar stå upp för alla förutom sig själv. Jag beundrar henne för hennes hjältemod och hennes fina gester, oavsett om det är för att klämma sönder en geting som är på väg att sticka ett barn eller göra en överklagan på en dom. Min mormor är en så himla förnuftig person. Hon har gett mig mycket. Allt positivt jag har med mig från min barndom kommer ifrån henne. Hade hon bara gjort sig själv lite mer rätt så hade sorgerna kanske inte blivit så stora, men jag tror verkligen att hennes lycka är andras lycka. Jag älskar henne. Dagen hon dör, den finns inte.

»hälsningar«

skicka en hälsning!

alias:
√/-

mail: (publiceras ej)

hemsida:

min tanke:

Trackback

RSS 2.0