tonårsliv o.s.v

juni 2012
#1. min kamera gick sönder så jag köpte en engångskamera. schillerskas student! (dock inte schillerska-elever på detta flak)#2. olivia och alva på alvas studentmottagning i kallebäck.#3. simon kastar glitterkonfetti över ella.#4. alexandra har emilias blod på brösten, can's.#5. två par snygga ben på grönsakstorget.#6. alvas studentmottagning.#7. patrioter i viktors kolonilott.#8. freja på weras 90-talsfest!#9. alice studentmottagning, samma dag som alvas.#10. hos mormor på gråberget.#11. hilda i weras vardagsrum, 90-talsfesten.#12. emilia tog studenten!#13. parad längs avenyn.
#14. saralie och jag gjorde en budget variant av en hard rock café-dessert. kladdkaka och glass,
#15. kröp upp genom en lucka på toves vind och kom ut till hennes tak! såg ut över hela stan och rökte en cigg#16. vi ville ha regnbågsflaggor men de kostade. simon vill inte vara med på bildi#17. emilias studentmottagning, i fjärås#18. snyggaste. på picknickfestivalen, apslätten!#19. favoritbilden. ellen och jag vid frukten på hemköp prinsgatan#20. från när maja och jag storhandlade på ica maxi till mitt hemmakollektiv.

»hälsningar«
från Joëlle

Va snygga bilder du tar! :)

2012-07-03 @ 20:24:50
url: http://jjoelle.blogg.se
från eh

det är visst schillerskastudenter!

2013-01-07 @ 20:24:39

skicka en hälsning!

alias:
√/-

mail: (publiceras ej)

hemsida:

min tanke:

Trackback

RSS 2.0