det er for vildt II

vi var förväntansfulla och tog tåget till emmaboda
åt vattenmelon och johanna och jag drack vin på toaletten och åt vindränkta jellybjörnar
sedan satte vi upp tält och alice och emilia matchade emilias snygga tält så flott
vi sminkade oss, förkrökade och lekte "vem i rummet"
och så fortsatte vi självklart att kröka. zumbaliii
alice, vega, hedda och jag käkade frukost nere i samhället dagen därpå. melon och filmjölk♥
vi gick länge, länge i stekande sol för att till sist komma fram till en fin sjö
emilia och jag försökte skrubba oss rena(re) vid vassen
på väg hem från sjön hittade vi nog världens bästa skylt
och så var vega snygg och åt macka i campet
hedda var på rätt ställe och petade
ingvar camprad
campet bredvid hade en annan grym skylt. partyhedda
kaptenen. men fick inte höra kallakallacka
frulle with my love
badade med vega och ellen i reningsbäcken och träffade en grym kille som hette love
var ensam och hade tråkigt och så körde de limbo vid bajamajorna
hedda och jag tejpade brösten innan crystal castles. här är snygga wera meeed
efter crystal castles hade vi svettats och gråtit så mycket att vi såklart bara kunde fylla på mer vätska med zumbali
vet inte alls vad detta ska föreställa mer än att det är noel, ella och kevin på bilden
fina tjejer vid fina hippie-fika-campet
blåmärksbenen.
funny cidertime with ellen
General Knas – 12/12
överallt omkring oss rökte alla på men vi hyllade endast zumbali!!!!
YOLO (årets ord)
jag vet knappast någon snyggare tjej
bob hund bild#1, inte tillräckligt nära
bob hund bild#2, inte tillräckligt näraloviekiss
dricka
dansagosa
miserabel morgon före avgång
så här kan man se ut med ingen sömn i kroppen efter en helt sjuk natt
halvvägs hemma och åh vad mitt badkar lockade

»hälsningar«
från björk

fantastiska festivalbilder! Alltså badbilden i tunneln: mMmmmm hurra

Svar: tacktacktack! glad jag blir :*
Sofia Persson

2012-08-18 @ 16:42:03
url: http://bump.blogg.se
från EMELIE - live the fkn life

åhh sjukt grymma & snygga bilder. hur har du redigerat dom flesta ? :D

Svar: har bara använt mig av curves så de har blivit lite ljusare och mer kontrastrika. :)
Sofia Persson

2012-08-21 @ 19:06:22
url: http://thisemelie.blogg.se

skicka en hälsning!

alias:
√/-

mail: (publiceras ej)

hemsida:

min tanke:

Trackback

RSS 2.0