3

Berätta om din bästa vän.
Jag vet inte om jag kan kalla min bästa vän för just en bästa vän. Hon är mer som luft eller vatten, - nödvändig för att överleva. Vi började i samma klass den dagen vi började mellanstadiet. Det var för åtta år sedan. Jag har skrivit ett par inlägg om henne på den här bloggen, men aldrig kan det bli nog. Hon är nog den smartaste människa jag vet. Jag tror att hon är övernaturlig. Hon förstår människor på ett sätt som jag inte vet ifall det finns någon annan som gör. Hon förstår mig innan jag gör det, och hon vet vad jag tänker innan jag vet det. Hon är nog den enda som jag verkligen lyssnar på. Till en början brukar vi skilja oss åt ganska mycket, men till slut så inser jag alltid att hon har haft rätt hela tiden. Och det gör att jag aldrig kommer tröttna på henne, för hon lär mig alltid något nytt. Hon är som en egen liten planet.
 
Just det, hennes namn är Ölen Kriminellen Camitz.

»hälsningar«

skicka en hälsning!

alias:
√/-

mail: (publiceras ej)

hemsida:

min tanke:

Trackback

RSS 2.0