.082

saknar:
fjärås • när mormor tvättade mitt hår • röda sten • att vara 17 fast jag är det • emmaboda • att slå upp knäna • att skämmas • hemköp på stigbergstorget • att vara nervös • rosa • järntorget 05:07 • ossi • vera • zenit • ebba grön • oscar fredrik • vinter 2011 • min idol • underage • thåström • vårvinterljus • 3:ans spårvagn • mariaplan • mygangstahlove • matte • att springa från kungsladugårdsgatan 96 till godhemsgatan • time • hur bengans var innan • italien • sängen (men inte min) • stigs center • håkan hellström • einar • att vilja ha en katt • 080808 • farfar • kanelbullar • popaganda • att måla • azaleadalen den här plattan • mormors utsikt • att leka ensam i snön på väg hem från skolan • pandor • förr

»hälsningar«
från einnzzz

sjukaste gif:en!! gosee <3

2012-10-21 @ 09:44:45

skicka en hälsning!

alias:
√/-

mail: (publiceras ej)

hemsida:

min tanke:

Trackback

RSS 2.0