presenter

fick en jättebra rakhyvel, bodylotion med blåbärsdoft, vårdande hårinpackning och presentkort på stadium
av släkten på pappas sida fick jag bara en massa pengar. hittills har jag köpt dessa smycken: fyra örhängen från indigo samt ring och fotlänk med små månar från någon butik vid grönsakstorget. för resten av pengarna ska jag resaresaresa och försöka uppleva så mycket som möjligt
noel gav mig ett sjukt anonymt paket med godis och cigaretter i, så fint att någon tänker på mig. blir så glad 
mylove levererade mig en skolåda med en vattenpipa och finaste teckningen i, när jag satt hemma och var ledsen på min födelsedag. all kärlek till dig
fick ett reskit från body shop av livia! moroccan rose. det är jättemysigt
maja tryckte bästa air-tröjan till mig. fick ett par trosor med! darling, du gör mig lycklig

»hälsningar«
från Anonym

love you

2012-07-01 @ 22:26:04

skicka en hälsning!

alias:
√/-

mail: (publiceras ej)

hemsida:

min tanke:

Trackback

RSS 2.0