Tidaholm / Emmaboda

Åter igen en rapport från dagen innan festival. Denna gången skall det bege sig till Emmaboda och allt är nästan upplagt för perfektion. Idag har Johanna och jag varit i Tidaholm. Tändsticksfabriken var en besvikelse men att hitta donuts för 1:-/styck och fynda fina grejer second hand var positiva överraskningar! Jag köpte en jacka och två väskor (bl.a. en grym Pokémon-väska) plus en änglaburk. Har även festivalshoppat, vilket är det bästa jag vet. Johanna och jag har peppat hela dagen och så länge Crystal Castles inte ställer in är jag nöjd med allt. Inom ett dygn är jag förmodligen stenpackad på Sveriges bästa plats Rasslebygd. Ses där!

»hälsningar«
från Tilda

Åååhaa vart har du hittat den fantastiska rosa korgväskan?

Svar: den är från en loppis i tidaholm
Sofia Persson

2012-07-24 @ 19:43:57
från Alice-Röd

Hej. Jag blir lite avundsjuk. Hej då.

Fast ha det bäst!!!!11111!!11111

2012-07-24 @ 19:45:49
från Anonym

ha det bäst love

2012-07-24 @ 19:56:05
url: http://tovemarta.blogg.se

skicka en hälsning!

alias:
√/-

mail: (publiceras ej)

hemsida:

min tanke:

Trackback

RSS 2.0