det er for vildt I

13:e juni,
motiv: skogsdränkta vyer genom småland
kommentar: till den här bilden lyssnade vi på hultsfredsfestivalen - björn rosenström och var så jävla peppade
motiv: marcus, tove, olivia, johanna på falköpings central
kommentar: vi bytte tåg i falköping - spelade spel, åt mellanmål och var förväntansfulla
motiv: marcus och maja
kommentar: och så fortsatte vi tågresan! var glada och gosiga och jag fick massage av sagamotiv: ellen, reklambruden
kommentar: vi hade precis fått upp tältet. ellen var full och bäst precis som vanligt.
motiv: tilda, david, joseph, ebba, miranda, ella, linn och två okända
kommentar: första kvällen! stötte på nize ppl
motiv: nike och ellen kysser varann/delar klubba
kommentar: så. bra.
motiv: ellenbäbi och jag <3
kommentar: var inte så packad som jag ser ut här. ibland kan man bara blinka väldigt otajmat
motiv: ella i sjön på natten
kommentar: ella och jag badade topless, myyyys
14:e juni,
motiv: freja och tove har citrontävling. rör inte en min!
kommentar: omg jag älskar mina gullisvänner så mycket. vill aldrig att de ska försvinnamotiv: ellen, alice, tove
kommentar: vi sminkar oss!!!
motiv: freja och alice äter thaimat
kommentar: 2 very good people
motiv: freja, jag och ella
kommentar: egobild i tältet med mysisarna! vill kryssa mig
motiv: david, ella, freja och elias vid orange stage
kommentar: kvällssol. är fint!
motiv: chase & status DJ set
kommentar: såg chase & status DJ med ella och ljuset var så fint här men det blev inte bra på bild
motiv: ella på chase & status DJ set
kommentar: det dammade som fan vid de stora scenerna och efteråt när man snöt sig blev allas snor alldeles svart
motiv: solnedgång mot green stage, tagen vid blue stage
kommentar: det är först nu när jag går igenom bilderna jag tycker hultsfred känns värt
motiv: viktor och ellen
kommentar: snapped a picture while they were asleep. de ser ut som luffare med jag tycker så jävla bra om dem
15:e juni,
motiv: johanna, marie, johanna, olivia, saga, einar, astrid och joel bland annat
kommentar: vi satt i gräset och lyssnade till bombay bicycle club som spelade på blue stage. vädret var så bra och varmt här
motiv: ellen och agnes utanför entrén
kommentar: agnes åkte till hultsfred alldeles spontant! hon fick bo i vårt tält
motiv: bajamajor
kommentar: detta var vårt campingområde, alldeles vid vattnet! fast vi bodde på motsatt sida, längre bort
motiv: någon som hjular
kommentar: blev ju ej en perfekt bild va men väldigt mysig ändå
motiv: saga och freja
kommentar: saga och freja lade sig på marken och dansade framför blue stage♥
motiv: einar och astrid, puss
kommentar: i campingsås! så glad för dessas skull för de är så bra för varann
motiv: tejpade brösten med det er for vildt-tejp
kommentar: ehhh var full och fick flipp. stämningen i tältet var lite jobbig om man kan säga så och det var verkligen olägligaste tillfället att börja göra knäppa saker, precis lika olägligt som det är att denna bild kommer ut på internet. men vafaaaan, är det festival så är det
motiv: the cure
kommentar: såg the cure med ellen tills det började gry. bra konsert
15:e juni,
motiv: finaste alice och einar!
kommentar: bästa nationalteatern och stekigt väder
motiv: jag och alice
kommentar: hade ett redigt bra moment här
motiv: freja
kommentar: mmmh freja var snygg (som alltid) och sminkade sig i regnet

»hälsningar«

skicka en hälsning!

alias:
√/-

mail: (publiceras ej)

hemsida:

min tanke:

Trackback

RSS 2.0