GRATTIS EINAR

under de sju år som jag har känt einar har jag sett honom i olika stadier och faser i sitt liv. jag har sett honom som datanörd och som läsare av brott och straff, som glad och som nere och som singel och i ett förhållande. men han är en fantastisk människa och här kommer ett födelsedagstal fast i skrift för varför du, einar, är så bra: du är trygg och pålitlig och klok. du är jävligt smart och allmänbildad också och man lär sig alltid något nytt av dig. du är rolig och har världens finaste leende och bara din uppsyn gör en glad. hela sommaren 2011 upplevde jag sjukt mycket med dig, hade det inte varit för dig hade vi aldrig åkt till emmaboda eller snott entréavrepningar eller grillat så mycket korv. du är så omtänksam och kan vara så omhändertagande och beskyddande. du är rolig att ha vid sin sida när man: går på stan, sitter vid datorn, är på fest, käkar i bamba, super till i slottsskogen, chillar hemma, promenerar, fikar eller dansar. helt enkelt i alla situationer förutom när man är på toa. idag blir einar och sally myndiga och de förtjänar var sin fantastisk födelsedag! GRATTIS till er.

»hälsningar«

skicka en hälsning!

alias:
√/-

mail: (publiceras ej)

hemsida:

min tanke:

Trackback

RSS 2.0