Resumé #3

 
 
 
September. Vi försökte hålla kvar i sommaren genom att tälta i Sagas trädgård på festivalfest, gå på utefester och se Teddybears live. Det började bli kyligare och löven föll. Snart insåg man att det var för kallt för att hänga ute och påbörjade istället vinterhalvåret baserat på mys. Jag hade det underbart hos Lola, såg Le Voyage Dans La Lune på Hagabion (utan att somna), träffade Linn för andra gången fast det kändes som vi redan kände varandra sedan långt tillbaka i tiden och bakade bullar med Johanna.
 
 
 
 
Oktober. Isabelle gav mig energi och jag började äntligen träna igen. En annan sak jag började med var att övningsköra på söndagarna. Hedda fyllde den något överskattade åldern 17, och veckan innan var hon och jag statister där vi stod i klänningar mitt i den kalla oktobernatten på Järntorget. En fin, solig dag fotograferade jag Georgia och Hedda i Botaniska. Annars grät jag mig tom på salt till Torka aldrig tårar utan handskar, drack vin, lärde känna Pippo och hade Halloween-fest.
 
 
 
 
November. Läste väl mest poesi och drack mig mer än berusad om helgerna i början på månaden. Sedan började jag träna effektivt, äta frukt och ta igen sömn istället för att gå på fest. Och så blev Ellinor 18!
 
 
 
 
December. Hittar typ inga bilder härifrån men vi firade Ellinor med glitterfest hos mig och dagen därpå bjöd jag över Linn på middag. Johanna, Pippo och Saga fyllde år och jag såg Hvitfeldtskas ståtliga julkonsert i Oscar Fredrikskyrkan som jag blev alldeles nostalgisk över att bara få besöka. Firade jul hos mormor, nyår hos Zeth och i mellandagarna fick jag äntligen träffa Saga igen.
 
Nu >> NYTT ÅR, NYA MINNEN

»hälsningar«

skicka en hälsning!

alias:
√/-

mail: (publiceras ej)

hemsida:

min tanke:

Trackback

RSS 2.0