En helg i september

Fredag,

Struntade i efterlängtade Kapten Röd och stannade istället på skolgården med Tea, Sasha, Hedda och Olivia och drack vin och pratade om människor som skrattar på bild.
Tea och jag följde med Olivia hem och åt fantastisk mat med hennes fantastiska familj,
men sen tog jag hissen till en lokal högst upp på Linnégatan där det var överraskningsfödelsedagskalas för Klara och Elsa.
Drog hem till mig och tog ett par glas med två olika sorters Alice och en Hedda innan vi tog oss vidare till Schillerskas insparksfest som hade hunnit sluta när vi kom fram. Kvällen slutade tråkigt för många ungdomar
men många fortsatte till Björngårdsvillan för att hänga där istället.

Lördag,
Promenerade till stan och köpte hårfärg till Ellinor och så färgade vi hennes hår svart hemma hos mig.
Vi mötte upp Ellen och fikade på Espresso House innan vi drog till Stigbergstorget och åt en falafelrulle.
Promenerade till Beas svartvit-fest efter att ha suttit med silverschampoo i håret i över en timme och druckit Zumbali med apelsinjuice i min ensamhet, så hann inte vara där så länge innan

vi tog spårvagnen till Wera där resten av kvällen förflöt i ett fylletöcken. Tack och hej, fin helg.

»hälsningar«
från Ella

soofiiiaa du är så siiick hottttt i ditt nya hår. vill också klippa men vågar ejjj. du är bäst, saknar dig. Zenit när jag kmr hem från budapest!!
<3<3<3

Svar: honeyy! saknar dig också en massor, det får bli en given reunionfika på zenit. hör av dig dirr när du är hemma..!
Sofia Persson

2012-09-17 @ 10:05:09
url: http://123lsd.blogspot.com

skicka en hälsning!

alias:
√/-

mail: (publiceras ej)

hemsida:

min tanke:

Trackback

RSS 2.0