Henrik Berggren 38

Lördag kväll och Ellinor kom till mig och åt middag. Vi bakade pizza i ugnen, hade deep talk och drack vin med levande ljus.
Sedan kom det fler. Kvinnan i mitt liv, så mysig
Bästa gose-Johanna
Det kändes som vi befann oss i Annas Eviga-studion (svt2)
Min fina Ellinor
Sedan stekte vi pannkakor och Einar, Johanna och Ellinor köpte glass och vips så hade vi en pannkakstårta! Givetvis till Henriks ära, han blir 38 idag. Var minst tre år sedan jag firade hans födelsedag så det var finttt, sen drog Einar och jag till King's en snabbis

»hälsningar«
från Diman Dilir

mysiga bilder(:

2012-11-11 @ 14:50:10
url: http://psremembermee.blogspot.com
från Emma

Tycker att det är så himla fint att bläddra bland inläggen på din blogg, ser så himla mysigttrevligt ut hela tiden!

Svar: men hördu tack finafina emma!!! mystrevligt är det viktigt att ha
Sofia Persson

2012-11-20 @ 11:58:30
url: http://strangerstranger.blogg.se

skicka en hälsning!

alias:
√/-

mail: (publiceras ej)

hemsida:

min tanke:

Trackback

RSS 2.0