I need you to need me

Jag har hoppats med dig. Jag har trott med dig. Vi har gråtit tillsammans, ringt varandra. Vi har pratat. Vi har varit tysta. Jag har lekt affär med dig. Jag har rest med dig. Firat min födelsedag med dig. Jag har sovit hos dig i flera dygn. Med kläder, utan kläder. Du har bott hos mig, (det gick väl sådär). Jag har haft pinsamma stunder tillsammans med dig, jobbiga stunder, fina stunder. Du och jag har klätt ut oss tillsammans. Jag har delat allt med dig. Det djupaste som ingen annan någonsin får veta. Jag vet att du gör detsamma. Jag har fikat med dig. Snackat skit med dig. Dödat nätter på Time med dig. Drömt om framtiden tillsammans med dig. Jag har badat badkar med dig, suttit på värmebänken med dig. Gått på bio. Vi har pratat om Roffe, om Majorna och om honom. JAG HAR ÄLSKAT DIG OCH ÄLSKAR DIG FORTFARANDE. Vi har skrattat, gråtit glädjetårar. Druckit alkohol tillsammans. Vi har druckit vatten tillsammans också för den delen - o'Boy, mjölk, juice, läsk. Låtit bli att betala för alkohol, [du är värd allt]. Jag har lyckats med att plugga med dig och jag har definitvt misslyckats med att plugga med dig. Jag har spelat in filmer med dig. Vi har rökt, ätit mat, suttit vid datorn tillsammans. Vi har åkt spårvagn i varandras sällskap. Du har berättat om honom för mig. jag har berättat om henne, och om han andra. Jag har låtit bli att ställa upp för dig. Vi har städat tillsammans, tjänat pengar, hjälpt varandra. Du och jag har spenderat pengar. Vi har pratat om tatueringar, piercingar. Vi har försökt övertala våra föräldrar. Jag har lyssnat på reggae med dig. Jag har varit med din familj när jag inte hade någon annan att gå till. Men mest av allt har jag gått till dig.

Jag har helt enkelt spenderat jävligt många timmar med dig. Jag har försökt hjälpa dig och misslyckats. Du har försökt hjälpa mig och lyckats. Ganska ofta känner jag mig otillräcklig när jag är med dig för du är så jävla bra. Tack för att jag fick träffa dig och för att du är den bästa i mitt liv, någonsin. I sommar ska vi göra det som är knäppast att vi hittills faktiskt inte gjort. >>PUSS<<

»hälsningar«
från olivia

sv: älskliiing, du är finaaast och den här texten var finaaast. pussss <3

2012-05-18 @ 20:56:51
url: http://jackie.blogg.se/

skicka en hälsning!

alias:
√/-

mail: (publiceras ej)

hemsida:

min tanke:

Trackback

RSS 2.0